Aviotag je specijalizovan portal za prodaju avio karata i posredovanje između putnika i aviokompanija u realizaciji transfera, servisa i specijalnih zahteva.
Aviotag je jedan od retkih projekata gde smo kao digitalni parteri imali potpunu slobodu prilikom definisanja biznis plana. Detaljno smo proučavali tržište, analizirali konkurenciju i strateški osmislili niz aktivnosti neophodnih za uspešnu realizaciju portala.
Na samom početku, tim je dobio zadatak da uradi brendiranje. Ime brenda je stavka po kojoj jedan biznis mora biti prepoznatljiv. Brend AVIOTAG je u isto vreme informativan, zvučan i inovativan, svakako ime koje će korisnici lako upamtiti.
Dok je jedan deo tima radio na definisanju strukture sajta i određivanju sadržaja koji ćemo plasirati, tim grafičkih dizajnera je radio na vizuelnom identitetu, izradi logotipa i promo-materijala. U kreiranje originalnog sadržaja uključili smo i video produkciju koja je radila na logo string-u, kao i fotografa koji je preneo radnu atmosferu poslovnice i predstavio travel agente na najbolji mogući način.
Jedan od zadataka bio je i integracija Amadeus ePower sistema za pretragu i rezervaciju letova. Kao rezultat dobili smo funkcionalan portal na kome možete kupovati avionske karte i informisati se o destinacijama do kojih letite i uslovima avio kompanije kojom putujete.
Međutim, ovde se naš posao ne završava. Svakodnevno radimo na naprednoj SEO optimizaciji i kreiranju novog, aktuelnog sadržaja koji interesuje putnike. Takođe, tim zadužen za društvene mreže kontinuirano uspostavlja komunikaciju sa ciljnom grupom i promoviše portal putem instagram-a, facebook-a i linked in-a.