STUDIO

Verujemo da se izraz “Slika govori više od hiljadu reči” prvi put upotrebio 1921. godine u marketinške svrhe. Danas, jedan vek kasnije, tvrdimo da se nije promenilo gotovo ništa. Slike su bile i ostale informacije koje se lakše primaju, bolje razumeju, zasigurno pamte.

U internet trgovini, fotografija zauzima važno mesto. Kvalitetnom fotografijom pomažete kupcu da bolje razume i doživi vaš proizvod ili uslugu. Na ovaj način, profesionalna fotografija postaje presudna u odluci kupovine. Korisnici će se pre odlučiti za proizvod ukoliko im se dopadne ono što vide. Loša fotografija odaje utisak da su i vaši proizvodi ili usluga loši.

Kataloško slikanje proizvoda

Kompanije godinama koriste kataloge za promociju svojih proizvoda. U doba digitalizacije, ovakav tip fotografija se preslikava na online shop i web prezentaciju. Cilj kataloške fotografije je da proizvod učini  privlačnim publici kojoj je namenjen.

Slikanje za društvene mreže

Slikanje za društvene mreže

Pojava i rast tržišta društvenih medija otvorile su fotografima nove mogućnosti. Zahvaljujući pametnim telefonima, sada je važnije nego ikada privući pažnju korisnika u roku od samo nekoliko sekundi. Kreiranje fotografija za feed ili story Instagram-a i Facebook-a sve više dobija na značaju.

Fotografije za cenovnik i menu

Fotografije za cenovnik i menu

Fotografije hrane imaju sposobnost da privuku emocije potrošača, čineći ih da zastanu, osmotre i požele da probaju proizvod. Upravo u ovome leži moć kvalitetnih fotografija za menu. Listajući jelovnik, klijent će se uvek radije odlučiti za obrok koji mu se na slici učini dopadljivim.

Korporativno slikanje

Korporativno slikanje

Korporativnu fotografiju koriste kompanije za promociju svog biznisa. Slike kancelarija, radnog, izložbenog prostora, fotografije portreta, seminara i konferencija, doprinose celokupnom imidžu poslovanja. Stvaranje prepoznatljivog brenda među potencijalnim kupcima jedan je od glavnih ciljeva korporativne fotografije.

Slikanje u studiu

Slikanje u studiu

Studijska fotografija se izvodi u zatvorenom prostoru, u kontrolisanim uslovima i razlikuje se od fotografije u radnom okruženju. Ovaj način rada je pogodan za kataloško slikanje, slikanje paleta proizvoda za web i online shop, korporativne portrete.

360° slikanje

360° slikanje

Slika od 360 ° je u osnovi sferna panoramska slika sa dodatim elementom interaktivnosti. Ova tehnika može da uhvati lokaciju iz više uglova, a ne samo iz jedne perspektive. Svrha fotografije od 360 ° je da gledaocu pruži iskustvo „iza kulisa“, kao da je prisutan u samom središtu radnje.

ENG