Studio

Verujemo da se izraz “Slika govori više od hiljadu reči” prvi put upotrebio 1921. godine u marketinške svrhe. Danas, jedan vek kasnije, tvrdimo da se nije promenilo gotovo ništa. Slike su bile i ostale informacije koje se lakše primaju, bolje razumeju, zasigurno pamte.

U internet trgovini, fotografija zauzima važno mesto. Kvalitetnom fotografijom pomažete kupcu da bolje razume i doživi vaš proizvod ili uslugu. Na ovaj način, profesionalna fotografija postaje presudna u odluci kupovine. Korisnici će se pre odlučiti za proizvod ukoliko im se dopadne ono što vide. Loša fotografija odaje utisak da su i vaši proizvodi ili usluga loši.

null

Kataloško slikanje proizvoda

Cilj kataloške fotografije je da proizvod učini privlačnim publici kojoj je namenjen. Koristi se u svrhu izrade online shopa ili web prezentacije.

null

Korporativno slikanje

Slike kancelarija, radnog, izložbenog prostora, fotografije portreta, seminara i konferencija, doprinose celokupnom imidžu poslovanja i promociji biznisa.

null

Slikanje za društvene mreže

Zahvaljujući pametnim telefonima, sada je važnije nego ikada privući pažnju Instagram i Facebook korisnika u roku od samo nekoliko sekundi.

null

Slikanje u studiu

Studijska fotografija se izvodi u zatvorenom prostoru, u kontrolisanim uslovima i pogodna je za kataloško slikanje proizvoda i korporativnih portreta.

null

Fotografije za cenovnik i menu

Listajući jelovnik, klijent će se uvek radije odlučiti za obrok koji mu se na slici učini dopadljivim. U ovome leži moć kvalitetne fotografije za menu.

null

360° slikanje

Slika od 360 ° je u osnovi sferna panoramska slika sa dodatim elementom interaktivnosti. Ova tehnika može da uhvati lokaciju iz više uglova.