Pasta bar Dva puta Dva od 2015. godine Nišlijama i svim posetiocima grada nudi italijansku pastu po originalnom receptu. Vrhunska pasta, izdašne porcije i autentičan pristup zasluženo su osvojili nišku publiku. Koncept “Naruči i pokupi” podrazumeva spremanje paste istog trenutka i pakovanje u kutiju za poneti.
Na pogodnoj lokaciji u ulici Sindjelićev trg br. 25, Pasta bar otvara svoj prvi lokal. Ubrzo je usledilo i otvaranje lokala u ulici Sokolska 1, kao i u Parku Svetog Save.
Ako je pasta u Italiju stigla na brodu Marka Pola, u Niš stiže zaslugom dvojice braće koji su spajanjem ljubavi, znanja i kulinarskog iskustva stvorili pravi mali gastronomski raj u Nišu.
Zadatak našeg tima je da na zanimljiv i šaljiv način bolje upozna ljubitelje paste sa raznolikim menijem i aktuelnostima. Kroz interesantan sadržaj i vizuale na platformama Instagram i Facebook radimo na povećanju broja pratilaca i gradimo drugarski odnos pun poverenja.
Svakodnevnim aktivnostima povećavamo engagement i reach na društvenim mrežama, s ciljem da što veći broj ljudi bude upoznat sa bogatom ponudom i odluči se da upravo pasta bude njihov današnji obrok.
Pasta bar Dva puta Dva od 2015. godine Nišlijama i svim posetiocima grada nudi italijansku pastu po originalnom receptu. Vrhunska pasta, izdašne porcije i autentičan pristup zasluženo su osvojili nišku publiku. Koncept “Naruči i pokupi” podrazumeva spremanje paste istog trenutka i pakovanje u kutiju za poneti.
Na pogodnoj lokaciji u ulici Sindjelićev trg br. 25, Pasta bar otvara svoj prvi lokal. Ubrzo je usledilo i otvaranje lokala u ulici Sokolska 1, kao i u Parku Svetog Save.
Ako je pasta u Italiju stigla na brodu Marka Pola, u Niš stiže zaslugom dvojice braće koji su spajanjem ljubavi, znanja i kulinarskog iskustva stvorili pravi mali gastronomski raj u Nišu.
Zadatak našeg tima je da na zanimljiv i šaljiv način bolje upozna ljubitelje paste sa raznolikim menijem i aktuelnostima. Kroz interesantan sadržaj i vizuale na platformama Instagram i Facebook radimo na povećanju broja pratilaca i gradimo drugarski odnos pun poverenja.
Svakodnevnim aktivnostima povećavamo engagement i reach na društvenim mrežama, s ciljem da što veći broj ljudi bude upoznat sa bogatom ponudom i odluči se da upravo pasta bude njihov današnji obrok.