Proteklog vikenda na Univerzitetu Metropolitan u Nišu, održan je prvi Digital Marketing & Biz Day. Ovaj događaj, namenjen srednjoškolcima i studentima, okupio je veliki broj zainteresovanih, ali i stručnjake iz oblasti digitalnog biznisa, marketinga i preduzetništva koji su podelili svoja iskustva, ideje i uspešne strategije iz oblasti digitalnog poslovanja.
Jedan od učesnika prve panel diskusije bio je Nikola Mladenović, predstavnik i osnivač agencije Lobohouse. On je zajedno sa kolegama razmenio iskustva i viđenja na temu "Inovativne tehnike digitalnog marketinga! Kako se istaći u moru reklama i ponuda". Njihove veštine i znanja naišla su na dobar odziv publike koja je aktivno učestvovala u diskusiji.
Digital Marketing & Biz Day koji je održan i u Beogradu, pružio je učesnicima priliku da se povežu sa vrhunskim stručnjacima, steknu praktične veštine kroz interaktivne radionice i osvoje vredne nagrade, poput vaučera za studije na Univerzitetu Metropolitan.
Događaj je, pored edukativnog dela, podstakao mlade da se upoznaju i druže sa svojom generacijom koja deli ista interesovanja.